3 ,2 ,1 JEDZIEMY!

Cześć wszystkim =)
Wiem,że osób które czytają mojego bloga nie jest dużo bo nie wiele osób wie w ogóle o jego istnieniu.Ale mam nadzieję,że to się w najbliższym czasie zmieni.
Obecnie przychodzę do was z nie małą wiadomością.Dziś o 7:30 wyjeżdżam na kolonie do Grecji.Z pozytywnym nastawieniem i uśmiechem na twarzy mogę powiedzieć,że jestem spakowana i nic tylko pożegnać się z najbliższą rodziną i ruszać w drogę.Myślę,że te planowane 26 godzin minie mi bardzo szybko...
W tym roku do pakowania zabierałam się strasznie długo.Zaczęłam się pakować (tradycyjnie dzień wcześniej) lecz dopiero o 19 może 20.
Wszystko co chce zabrać ze sobą jest już w walizce.Teraz wystarczy tylko spakować jedzenie i najpotrzebniejsze rzeczy na drogę no i jedziemy =)

W ostatnich dniach jest wysoka temperatura (co mnie bardzo cieszy) a my jesteśmy spragnieni i ciągle chce nam się pić.Ja znalazłam rozwiązanie na to aby choć w małym stopniu się orzeźwić =) Wystarczy zwykła woda mineralna i kilka listków mięty...jak dla mnie to po prostu cudo! *-*

Może nie mam mega długich włosów,ale przy tych upałach jest mi bardzo ciepło w dodatku jestem brunetką więc słońce opiera się na moich włosach i grzeje moją głowę.Ja osobiście nie przepadam za noszeniem czapek.Z reguły wolę (np) kapelusz.Ale nie o tym tutaj.
W ciągu ostatnich kilku tygodni zauważyłam,że tak nagle coś się zmieniło *o* Przeważnie miałam rozpuszczone włosy i nie przeszkadzało mi to,że jest mi przez nie jeszcze bardziej ciepło,a teraz...zaczyna mnie to w pewnym stopniu denerwować,jednak znalazłam rozwiązanie.Zrobiłam sobie normalny kucyk na głowie.Po prostu spięłam moje włosy byle jak,no i robiąc różne rzeczy kucyk z czasem zaczął się rozwalać i był coraz bardziej luźny.Mi to nie przeszkadzało w ogóle,a wręcz cieszyło mnie to,że mam spięte włosy,w miarę ładnie wyglądam no i najważniejsze nie jest aż tak gorąco =) Niestety na zdjęciach nie wygląda tak rewelacyjnie jak w rzeczywistości...








Popularne posty