HOLIDAYS

         1 lipca~czyli pierwszy dzień wakacji,lecz w kalendarzu.Nie wiem jak wy,ale ja wakacje rozpoczęłam w chwili gdy po raz ostatni przekroczyłam próg drzwi szkolnych.Z jednej strony cieszyłam się,że to już jest koniec i że nareszcie mam wakacje,ale z drugiej strony musiałam pożegnać się z moją przyjaciółką,która w tym roku skończyła klasę trzecią i wyszła z gimnazjum.Mi został jeszcze rok nauki w gimnazjum.Mi na całe szczęście został jeszcze rok...
Mam nadzieję,że te wakacje będą udane,mimo iż nie mam zbytnio w 100% pewnych planów i uważam,że "wszystko się jakoś ogarnie" =) Ale pewne jest to,że większość wakacji spędzę z moimi przyjaciółmi na nockach,spacerach,wycieczkach i robieniu wielu zdjęć.
Jest to mój pierwszy post dlatego mam nadzieję,że wam się choć trochę spodobał i wraz z zdjęciami zachęciłam was do zaglądania tutaj często.Notki zazwyczaj będą pojawiały się raz na tydzień,a czasami nawet częściej =) 
           ZAPRASZAM ;*
Balaton 7/06/2014
Niby takie zwykłe miejsce gdzie jest tylko piasek woda,ale to wystarczy na to by wybrać się tam z przyjaciółmi i bardzo dobrze się bawić i mieć wiele wspomnień z tym miejscem <3 

      
Balaton *=* 


Popularne posty