Poznaj mnie-czyli kilka informacji o mnie =)

 W tej notce opowiem wam nieco o sobie.A więc =)
  • Jestem Natalia ;)
  • Śpiewam
  • Moją miłością jest gitara na której gram.
  • Mieszkam na Śląsku.
  • A dokładnie to mieszkam w Wodzisławiu Śląskim.
  • W domu prywatnym.
  • Mam starszego brata o 5 lat.
  • Jestem leworęczna.
  • Jestem brunetką.
  • Mam kręcone włosy.
  • Uwielbiam grać w nogę oraz jeździć na rowerze.
  • Po wakacjach idę do trzeciej klasy gimnazjum.
  • Kocham długie spacery i nie ważne czy idę z psem,czy sama z słuchawkami i muzyką w uszach czy też z moimi przyjaciółmi. Po prostu kocham spacerować.
  • Słucham rapu,a także tego co wpadnie mi w ucho.
  • Z reguły jestem bardzo miłą,wesołą i odważną osobą.
  • Optymistka.
  • Ciągle coś zmieniam,lecz najwięcej zmian zazwyczaj przechodzi mój pokój. 
  • Nigdy się nie poddaję,zawsze walczę do samego końca no i dzięki temu spełniam swoje marzenia,lub cele jakie sobie zaplanowałam,aby osiągnąć.
  • Mój wolny czas w ostatnich dniach w większości poświęcam moim przyjaciółką.
  • Staram się również nie tracić kontaktu z znajomymi z innych miast,ale mimo iż są wakacje jest to bardzo trudne.
  • Uwielbiam jeździć nad morze,nad jezioro no po prostu wszędzie tam gdzie jest woda!
  • Uwielbiam miejsca gdzie można przy szumie wody i gorącym piasku najzwyczajniej odpocząć od wszystkiego.
  • Urodziłam się w lutym. (17.02.1999r.)
  • Mój znak zodiaku to wodnik.
  • Noszę okulary,leczy tylko do tv,komputera,laptopa no i w szkole jak nie widzę na tablice.
  • Mój ulubiony kolor (obecnie) to biały.
  • Ulubiony przedmiot w szkole to w-f.

No i to chyba tyle informacji o mnie.Jeśli chcecie wiedzieć więcej to po prostu pytajcie.Link do mojego ask'a znajdziecie w informacjach.





Popularne posty