Grecja Paralia~moja relacja =)

Witam po mojej małej nieobecności =)
Nie było mnie tutaj około dwa tygodnie,ale już jestem.Mój wyjazd na obóz w Grecji uważam za udany.Strasznie mi się podobało,mimo iż nie zwiedziłam najważniejszego...
Aten.Jednak miejsca zwiedzione przeze mnie w zupełności wystarczyły abym miała dobre zdanie o tym kraju.Najbardziej podobał mi się zachód słońca na tle gór.Był to dla 
mnie nie codzienny a zarazem rzadko spotykalny widok.
Jednak ja miałam okazję patrzeć na to praktycznie codziennie,ponieważ akurat z tej strony miałam pokój z balkonem.Będąc tam miałam okazję również zobaczyć i trzymać w
rękach żółwia co bardzo mi się spodobało,ponieważ w Polsce nie spotkałam się z tym,aby żółw chodził sobie wolno po trawie tam gdzie chce...
Był to mój pierwszy wyjazd za granicę,dlatego też dopiero teraz mogę oceniać i porównać gdzie jest lepiej.Zdecydowanie i bez żadnego "ale" stwierdzam iż  
najlepsze wakacje są za granicą.Tam możesz totalnie zaszaleć ponieważ praktycznie nikt Cię tam nie zna co jest wielkim plusem dla osób takich jak ja.
Jest jeszcze wiele innych plusów wakacji po za granicą własnego kraju.Na przykład możesz dzięki temu poćwiczyć język obcy chociaż ja szczerze powiedziawszy nie miałam okazji ponieważ samo pytanie sprzedawcę ile co kosztuje zbyt wiele wysiłku mnie nie kosztowało.Kolejnym plusem jest to,że w pewnym stopniu mamy zapewnioną pogodę.
Praktycznie codziennie jest tam strasznie ciepło,czasami zdarzy się taki jeden dzień i pada deszcz,ale nie zawsze tak jest.Można powiedzieć,że ja miałam to szczęście,
że pogoda dopisywała mi przez cały pobyt w Grecji.No pomijając jeden dzień nie pogody...
Mimo iż życie tam zaczyna się dopiero nocą,ludzi na mieście i tak jest bardzo dużo,ale to dlatego,że tam plaża była zaledwie kilka kroków od długiej ulicy z
sklepami,restauracjami i hotelami.No po prostu roiło się tam od turystów.No ale w końcu mamy wakacje =)
Te przepiękne widoki na krajobraz górsko-morski,na ten uliczny tłok w samym środku nocy,ten hałas sprzątania śmieci o 3 w nocy,tą ciepłą i strasznie słoną wodę w morzu Egejskim,te chwile spędzone z nowo poznanymi ludźmi,te noce i wieczory,które przesiedzieliśmy na balkonie grając w karty,wspaniałe i udane wycieczki,te kąpiele w morzu,małe konkursy,tą zaciętą walkę i rywalizację pomiędzy dwoma innymi obozami i inne chwile przeżyte tam a zarazem zwiedzone przeze mnie miejsca będą wspominała bardzo długo...
GRECJA PARALIA 2014
Widok z mojego balkonu.

  • Wycieczka do pomnika zwróconego w stronę polski.
  • Spacer i sesyjka w pobliskim parku.
  • Kilka godzin w tańszym mieście.
  • Wypad na tanie,dobre i duże lody.
  • Wspaniały wodospad.

Pomnik skierowany w stronę Polski.
"WYCIECZKA DO SKIATHOS"

W drodze do zamku...
Widok z pozostałości po zamku.

 Kto by pomyślał,że zwykły żółw przyciągnie tyle uwagi? '.'

Zdjęcie zrobione w najmniej odpowiednim momencie =D







Bo bez zdjęć w miejscu niedozwolonym nie mogło się obejść.

Już nie na zamku,jednak dalszy ciąg zwiedzania Skiathos.
Twarzą w twarz =)
Jak na razie to by było na tyle zdjęć z Grecji.
W następnym poście opowiem nieco o miejscu w którym byłam
i wrócę jeszcze do dalszej części wycieczki na Skiathos.
A teraz już zaczynam pakować się do gór =)
Udanych wakacji...bo został nam jeszcze tylko miesiąc =(

Popularne posty