Wakacyjny Haul Zakupowy.

No i już jutro do szkoły...
Niestety,ale nadszedł ten czas kiedy trzeba wstawać wcześnie rano i niezależnie od pogody,od humoru i od tego czy nam się chce musimy wstać i iść...Lecz nie o tym dzisiaj =) 
Postanowiłam,że raz w miesiącu będę robiła tak zwany "Haul Zakupowy" Będzie tam wszystko co kupiłam w danym miesiącu.Z racji tego,że kończą się wakacje chciała bym wam pokazać wszystko to,co kupiłam w ciągu całych dwóch miesięcy wakacji.Zazwyczaj większość osób robi haul zakupowy w formie video,ale ja zrobię to trochę inaczej.Między innymi opiszę jak najkrócej tylko się da praktycznie każdą rzecz jaką kupiłam i dołączę jej zdjęcie.Począwszy od pamiątek aż do rzeczy i dekoracji zakupionych do mojego pokoju.

NA PIERWSZY OGIEŃ IDĄ PAMIĄTKI Z WAKACJI.
Okulary-Sinsay
Bransoletka,wachlarz i kapelusz-Grecja.
Książeczka z zdjęciami i opisami miejsc w których byłam.
Kupiłam ją gdy byliśmy na kilka dni w Górach,
a dokładnie gdy wchodziliśmy na Sokolicę =)
Co prawda napisów zbytnio nie widać,za co przepraszam,
dlatego też wypiszę wam tutaj wszystko po kolei.
Od góry do dołu są opisane.:
TRZY KORONY,ZAMEK CZORSZTYN,SOKOLICA,NIEDZICA ZAMEK,
SPŁYW DUNAJCEM,GRYWAŁD KOŚCIÓŁ,NIEPYLAK APOLLO,PIENINY.

\
W zeszłym roku będąc na koloniach nie wiedziałam jaką pamiątkę mam sobie kupić.
Zależało mi na tym,aby wytrzymała bardzo długo.
Jednak doszłam do wniosku,że co roku gdziekolwiek tylko będę na wakacjach
kupuję pocztówkę.
Od wakacji z roku 2012 do dziś można powiedzieć,że nazbierałam 4 pocztówki.

Aby nie wyglądały one tak pusto postanowiłam pomiędzy nich poprzyklejać zwierzęta,różne krajobrazy itp.
Nie wiem jak wam,ale mi efekt końcowy strasznie się spodobał.

RZECZY KUPIONE DO SZKOŁY.

Wszystkie rzeczy które kupiłam do szkoły 
pokarzę wam w następnym razem,
ale teraz taka mała zapowiedź nic nie zaszkodzi.
Przybornik-Chiński market
Ja kupiłam go w chińczyku za 3 zł ale można go również dostać w zwykłym supermarkecie za ok. 5 do 7 zł.
ZEGAREK
Od kilku miesięcy szukałam ładnego zegarka.
Strasznie zależało mi na tym aby był biały.
Jednak mój punkt oszczędnościowy wygrał walkę z tym co mi się naprawdę podoba
więc kupiłam czarny.
Choć nie powiem,z czasem zaczynam dostrzegać plusy tego,że nie jest on biały.
Między innymi nie brudzi się tak szybko.
Zegarek-House (ok 20 zł)

PODKŁADKI 
Podkładka (np) pod laptopa-Chiński market (3 zł)
Podkładka (np.:) pod zdjęcia-Pepco (2 zł)

WIESZAK
Wieszak na małe torebki,swetry,czapki itp.-Pepco ( 5zł )

Nie jest to wszystko co kupiłam w ciągu całych wakacji,
ale gdybym miała to wszystko co kupiłam tutaj pokazać
zabrakło by mi na to miejsca chyba =D
Dlatego też to już chyba wszystko co kupiłam w tego roczne wakacje.

Popularne posty