Back To School.

     Powoli wszystko wraca do normy.Znowu musimy wstawać wcześnie rano do szkoły,uczyć się i odrabiać zadania.U każdego z nas zapewne pojawiły się już pierwsze oceny.Czy to te dobre,czy te złe.W moim przypadku były to akurat te dobre,a to mnie bardzo cieszy.Jednak mi zawsze powtarzano,że "uczysz się sama dla siebie" a to zostało w mojej głowie do dziś.Wielu z was mówi,że uczycie się dla rodziców,bo wam każą.Tak jest to prawda,ale jednak oni za nas egzaminów nie napiszą,jednak w pewnym sensie będą nas wspierali i trzymali za nas kciuki.
Niby wydaje się nam,że ten rok szkolny jest totalną udręką,że to przez chodzenie do szkoły nie możemy spać do późnych godzin popołudniowych.
Nie mamy tyle wolnego czasu i tylko przesiadujemy przy książkach i zeszytach.
Tak nikt tego nie zaprzeczy,ale dzięki chodzeniu do szkoły spotykamy wielu znajomych,których na co dzień podczas wakacji nie jesteśmy w stanie zobaczyć.Spędzamy również czas z przyjaciółmi gadając o bzdetach przez całe przerwy.Jak widać po raz kolejny wszystko ma swoje wady i zalety...
Co prawda jest to "Back to school" dlatego,też są tutaj pokazane praktycznie wszystkie rzeczy,które mam do szkoły.Wiem,że wiele z was robiło to już pod koniec wakacji,jednak ja wolałam odłożyć to na później ponieważ nie miałam jeszcze wszystkiego kupionego.Ciągle coś nowego kupowałam i doszłam do wniosku,że "back to school" pojawi się tydzień po rozpoczęciu roku szkolnego,ponieważ wtedy będę wiedziała już na 100%,że mam wszystko.
Łapcie też kilka zdjęć z mojej dzisiejszej sesyjki =)
[Zdjęcie konkursowe.]

A teraz czas na zeszyty i całą resztę.
Tesco.

Lidl i sklep z przyborami szkolnymi.

Zeszyty DIY-zrobiłam je sama.

Piórnik-Sinsay.

Kolorowe karteczki i zakreślacze-Pepco.

No i cała reszta przyborów.

A teraz wyżej obiecane kilka zdjęć z mojej dzisiejszej sesji zdjęciowej =)


Bluzka-Bershka|Spodnie -Sinsay|Spodenki-House|Buty-Sklep odzieżowy|Naszyjnik-Sinsay.

Popularne posty