Jesień!

Lato czy jesień?Hmm...
Takie oto pytanie zadałam sobie dzisiaj rano gdy wyjrzałam przez okno...a tam słońce,którego od kilku dni nie było na niebie.Bardzo ucieszyłam się z tego powodu,ponieważ nareszcie od kilku dni mogę wyjść na dwór i nie trząść się z zimna,choć za niedługo będzie jeszcze zimniej.Ale w końcu mamy jesień =) Zresztą jak staro polskie przysłowie mówi.:"Jesień plecień coś przeplata,trochę zimy trochę lata." Zgadzam się z tym ponieważ raz jest ciepło,a raz zimno.Zresztą można było to zauważyć po pogodzie jaka była w tym tygodniu...Kalendarzowa jesień przypada na 23 września (wtorek) i tak też wyszło,że od wtorku pogoda nie była za ładna.Ciągle padało i było strasznie zimno,jednak na całe szczęście wczoraj na niebie pojawiło się słońce i dzisiejsza pogoda jest po prostu idealna.
Jesień-to pojęcie kojarzy mi się z łóżkiem w którym spędzam całe popołudnie,owinięta w ciepły i przytulny kocyk.Nie może się wtedy również obejść bez picia gorącej czekolady i  słuchania muzyki,a przy tym wracaniu do wspomnień.Często tych smutnych wspomnień...Wiele razy dopływają do mnie myśli o tym wszystkim co mnie otacza,co się dzieje teraz lub co się działo przez kilka ostatnie miesięcy.Nie raz zastanawiam się nad tym z kim ja żyję...co to w ogóle jest za świat.I dochodzę do wniosku,że w ciągu kilku miesięcy zmieniłam się strasznie choć sama nie potrafię określić czy jest to zmiana na dobre czy na złe..Ale mimo to uśmiech nie znika z mojej twarzy,choć nie pojawia się już na niej tak często jak kiedyś.
Może to dlatego,że po raz kolejny poznałam świat z tej złej strony gdzie nienawiść jest na porządku dziennym.Gdzie problemy są dla nas czymś normalnym. A może to dlatego,że z biegiem czasu nauczyłam się tego,że w życiu nie jest już tak kolorowo jak nam się wydawało...

UŚMIECHNIJ SIĘ!
BO NA PRAWDĘ NIE WARTO PŁAKAĆ PRZEZ TAKIEGO D*PKA,KTÓRY NIE JEST CIEBIE WART!

Muzyka-Kamila M.
Zdjęcia-Kamila M.

Popularne posty