Moje 5 dni w Krościenku nad Dunajcem.

Z góry przepraszam,że tydzień temu nie było notki,ale dopadła mnie grypa i miałam wiele zaległości w szkole,które trzeba było ogarnąć w jeden weekend...
Tuż po obozie w Grecji byłam na 5 dni w górach.Dlatego też notki nie pojawiały się co tydzień tak jak to wcześniej było zaplanowane,ale najzwyczajniej nie było mnie w domu i nie miałam dostępu do internetu.Później trzeba było przygotowywać się powoli do szkoły no i najzwyczajniej nie było okazji aby o tym napisać.Dlatego też piszę teraz no bo przecież "lepiej późno niż wcale" 
Byłam w Krościenku nad Dunajcem jednak nie było to luksusy,bo byłam na polu namiotowym,ale to nie znaczy,że mi się nie podobało.Wręcz przeciwnie było bardzo fajnie! Dawno nie miałam okazji spać w namiocie,dlatego też bardzo cieszyłam się na ten wyjazd.Z początku chciałam wam tutaj opisać każdy dzień po kolei jednak po długich przemyśleniach doszłam do wniosku,że opiszę jak najkrócej tylko się da =)
Ogólnie mówiąc pogodę miałam chyba każdą z możliwych.Ale mimo złej pogody,ani jeden dzień nie został zmarnowany.Można powiedzieć,że nawet w pochmurne dni da się chodzić po górach,a nawet idzie się lepiej niż w słońcu...bo wtedy jest nam mega ciepło i szybciej się męczymy i tracimy siły a to nie jest zbyt fajne gdy mamy chodzić po górach.Będąc tam nauczyłam się przede wszystkim tego,że chodząc po górach trzeba być wytrwałym w swoich postanowieniach i zacięcie dążyć do celu! =) Będąc tam weszłam na Sokolicę (747 m.n.p.m) Trzy Korony (najwyższy szczyt Pienin Środkowych) 
widok- NIESAMOWITY! Można powiedzieć,że zwiedziłam również Zamek Czorsztyn i Niedzica Zamek. 
No ale jak na wakacje przystało nie mogło się również obyć bez "leżingu" "smażingu" i "prażingu" w słoneczne dni,gdzie pogoda wręcz odradzała pójścia w góry.A z racji tego,że dokładnie kawałek od naszego pola namiotowego była siłownia na świeżym powietrzu to nie mogło się obejść bez nie spędzenia tam chociażby jednej małej chwili.
Bardzo miło wspominam wszystkie chwile spędzone tam i jeśli będę miała okazję to kto wie za rok,może dwa wrócę tam znów! 
Zdjęcie zrobione na "Trzech mostach" 
które były widoczne z naszego pola namiotowego.
Wspaniałe dzieło wykonane ręcznie na chodniku.
Po prostu przepiękny wodospad.

Sokolica.




Szczawnica , krzyż na Bryjarce



Długo wyczekiwany widok-schronisko!


Nikt przecież nie obiecywał,że będzie łatwo!

Trzy Korony.



Niedzica Zamek.



No i reszta =)




DZIĘKUJĘ <3

Popularne posty