No i już miesiąc za nami ;-)

Kto by pomyślał,że ten miesiąc tak szybko minie.No,ale to tylko jeden miesiąc...zostało jeszcze 9 miesięcy intensywnej nauki.Dla mnie są to ostatnie miesiące z moimi przyjaciółmi no i z moją klasą...Tak jestem w 3 klasie gimnazjum i czeka mnie wybór szkoły,praktyk,zawodu...no po prostu nadszedł czas by zacząć podejmować trudne decyzje.Jednak ja nadal nie mam pojęcia co chcę robić w przyszłości,a gdy już coś sobie wybiorę to w mojej głowie roi się od tysiąca wątpliwości.No po prostu sama nie wiem czego chcę.Tyle dobrze,że mam jeszcze trochę czasu na podjęcie tych trudnych decyzji.

A wy w której klasie obecnie jesteście?


No to idziemy ;-) 
Zdjęcia z serii - I tydzień szkoły.
Przygotowywania do egzaminu gimnazjalnego...
Lans podróbami :D 
Jak widać język angielski nie daje za wygraną.
Co dwa tygodnie po jednej kartce A-4 do nauki.
Pierwsze zawody z biegania ^^
# 15 

Popularne posty