6 Grudnia!

6 GRUDNIA 

Dzień w którym imieniny obchodzi Mikołaj,Święty Mikołaj.Wszystkie dzieci cieszą się,gdy widzą Mikołaja ponieważ to On świadczy o tym,że przede wszystkim ma dla nas prezenty ale też uświadamia nas o zbliżających się Świętach Bożego Narodzenia.Tak to już za nie całe trzy tygodnie!
Jednak ja jestem już starsza i jakoś zbytnio nie obchodzę tego święta.Zazwyczaj gdy byłam mała cieszyłam się,że zbliża się 6 grudnia i że przyjdzie do mnie Święty Mikołaj,że dostanę jakiś prezent,coś słodkiego,czy też jakąś zabawkę.Było to dla mnie bardzo ważne święto,zresztą jak dla każdego dziecka.Z biegiem lat po prostu z tego wyrosłam i nieco zrozumiałam,że wcale nie jest idealnie tak jak mi się wydawało.
Teraz 6 grudnia jedyne co robię to zakładam czapkę Mikołaja bo jakoś specjalnie nie obchodzę tego "święta".W naszych szkołach często też są obchodzone "Mikołajki".
Jak je obchodzimy i czy w ogóle to robimy to zależy już tylko i wyłącznie do jakiej szkoły chodzimy.Jedni idą/jadą do kina bądź teatru,inni mają wolny dzień lub luźne lekcje,albo po prostu dostają coś słodkiego od swojego wychowawcy.
A wy obchodzicie "Mikołajki" ? 





Strasznie popularne wśród dzieci jest również pisanie listów do Świętego.
Ja gdy byłam mała jakoś nie miałam takiej tradycji bo zawsze cieszyłam się z tego co dostałam.Liczy się gest! A po za tym był to dla mnie normalny dzień.
Dzień jak co dzień. Dzień jak każdy inny.




W tym roku jednak było inaczej.

Dzisiejszy dzień postanowiłam spędzić jakoś tak całkiem inaczej niż dotychczas.Zazwyczaj siedziałam w domu,bądź w szkole zależy w jaki dzień przypadało to święto.Z racji tego,że w tym roku 6 grudnia jest w sobotę postanowiłyśmy się z moją przyjaciółką wybrać się do centrum miasta by tam spędzić cały dzisiejszy dzień.Było po prostu wspaniale =) Ale to dla tego,że dzień ten skończyłam małym wypadem na lodowisko.


Święta.Idą Święta!Poczuj magię świąt!


W gruncie rzeczy nie czuje jeszcze zbliżających się świąt.Może dlatego,że nie ma śniegu? Jednak dzisiaj,gdy pooglądałam sobie te wszystkie ozdoby świąteczne słuchając przy okazji tej piosenki Klik ♫  zaczęłam już powoli czuć tą magię zbliżających się świąt.No i świetnie ♥ 






PAMIĘTAJ,ŻE TYLKO GRZECZNE DZIECI DOSTAJĄ PREZENTY! =)

Popularne posty