Wolny czas spędzam na...

Nie wmawiaj mi,że nie masz ani chwili dla siebie.Wiem,że tak mówisz,ale to dlatego,że każdą wolną chwilę poświęcasz na siedzenie na facebooku i wielu innych portalach społecznościowych.Najwyższy czas to zmienić! Zacznijmy od tego w jaki sposób możesz wykorzystać swój wolny czas =))


#Zdjęcia




W Twojej okolicy jest wiele wspaniałych i pięknych miejsc,w których można posiedzieć samotnie,w ciszy i wszystko przemyśleć,albo ... albo wziąć aparat,kilka ubrań i dodatków,zrobić zdjęcia,dobrze bawić się z najbliższą Ci osobą bo sam/sama dobrych zdjęć sobie na pewno nie zrobisz.

Jeśli masz jakąś osobę z którą utrzymujesz relacje przyjacielskie,jednak nadmiar obowiązków nie pozwala wam się widywać codziennie wykorzystaj każdą wolną chwilę by właśnie tą osobę zabrać ze sobą na sesje zdjęciową!
Jest to też kolejna okazja,aby spędzenia ze sobą choć chwilę czasu.Jednak wspólne sesje nie są takie proste! Ale o tym w innym poście =) 



#Spacery 

W samotności,z psem,z muzyką lecącą w słuchawkach,z przyjaciółmi,z rodziną spacery to bardzo dobra rzecz! Można wtedy porozmawiać dosłownie o wszystkim.Spacerując w samotności można przemyśleć sobie wiele spraw lub po prostu odpocząć i choć na chwilę oderwać się od rzeczywistości.


#Filmy

W internecie jest wiele filmów i każdy znajdzie coś dla siebie.Wiadomo,że filmy trwają zazwyczaj 2/3 godziny dlatego też warto już szybciej przemyśleć sobie jaki film chcę oglądać by móc w spokoju zobaczyć go do końca i później kontynuować swoje obowiązki.Ja zazwyczaj oglądam filmy sama,z mamą albo z przyjaciółmi.Jest jeszcze taka opcja,że aby zobaczyć film można iść do kina.To czy będziemy oglądać film w domu czy w kinie to już jest nasza decyzja.





#Gry planszowe


Czasami warto wrócić do zabaw z dzieciństwa i zagrać w stare gry planszowe,które leżą na górze szafy i zbierają się na nich tony kurzu.Te gry kiedyś były dla nas na porządku dziennym jednak z czasem to minęło bo staliśmy się bardziej poważniejsi i starsi.Jednak nawet dorosły człowiek ma w sobie jeszcze choć trochę charakteru dziecka i czasami lubi zaszaleć.







             #Lodowisko 

Teraz to właśnie lodowisko stało się dla mnie moim drugim życiem.To tam chciałam bym spędzać jak najwięcej czasu i każdą wolną chwilę.Jednak nie mogę.Mam też inne obowiązki i plany co do spędzania wolnych chwil w ciągu dnia,dlatego też jestem nieco ograniczona jeśli chodzi o łyżwy,ale i tak stwierdzam,że to one stały się moim uzależnieniem.Nie raz bywa tak,że mam momenty słabości.Są to momenty kiedy,nie wytrzymuję i zakładam łyżwy na nogi by móc w nich choć chwilę postać bo wiem,że w najbliższych dniach nie będę mogła jechać na łyżwy.Jest to na prawdę dobry sposób na wykorzystanie wolnego czasu.Nawet jeśli nie umiesz jeździć to przecież zawsze możesz się nauczyć.To wcale nie jest takie trudne.
I mimo iż upadki się zdarzają,bo wiadomo jeden zły ruch i leżysz.Nie poddawaj się! Nigdy! Bo jeśli naprawdę ci na czymś zależy to powinieneś walczyć o to do samego końca i spełniać swoje marzenia.
Ja tak zrobiłam.Mimo iż upadłam,a po upadku miałam stłuczone kolano i biodro plus jeszcze masę siniaków na rękach nie poddałam się i kolejny raz poszłam na lodowisko.Bo po prostu nie umiem się z nim rozstać.
          #Bieganie                       
No i oto kolejny sposób na nudy.Dzięki temu,że w wolnych chwilach będziesz biegać polepszysz sobie swoją formę i figurę również.Ja zaczęłam biegać przez wakacje pokonując góra 2 kilometry (w słońcu w godzinach od 10-12 zależało to od tego o jakiej godzinie wstałam,a wiadomo,że w upałach ciężko się biega) Dlatego też więcej kilometrów pokonywałam na rowerze,do którego jestem przyzwyczajona od dziecka.Zawsze dużo jeździłam dlatego też czy było słońce,czy deszcz to nie sprawiało mi to żadnego problemu.Jednak teraz,gdy rower już schowany gdzieś głęboko w piwnicy uznałam,że nie będę siedziała bezczynnie w domu i patrzyła się w ten głupi telewizor tylko po prostu wyjdę i sobie pobiegam.W pewnym momencie uświadomiłam sobie,że biegam już jakiś czas,a jeszcze nie zrobiłam jakieś takiej dłuższej trasy.Wszystko oczywiście było dokładnie przemyślane. Co? Jak? Gdzie? Kiedy? i Którędy? jednak po przebiegnięciu 2 kilometrów uznałam,że gdy się wrócę to 4 kilometry będzie to dla mnie zdecydowanie za mało!Dlatego też postanowiłam biegnąć dalej.Gdy przybiegłam do domu i zobaczyłam ile kilometrów jestem w stanie pokonać po tak długiej przerwie bo aż 4 miesiące nie biegałam doszłam do wniosku,że te 8 kilometrów pokonanych przeze mnie są po prostu moim tegorocznym rekordem,który zamierzam w przyszłym roku pobić =) Obecnie przestałam biegać z powodu coraz zimniejszej temperatury za oknem. 

 #Książki 
Nigdy nie byłam zwolennikiem czytania książek.Zawsze gdy wypożyczyłam jakąś lekturę odkładałam ją na półkę tłumacząc tym,że nie lubię czytać książek,wolę streszczenia i filmy.W ostatnim miesiącu to się jednak u mnie zmieniło.Coraz częściej zaczęłam sięgać po gazety i przeróżne artykuły.
Czasami mam tak,że gdy już naprawdę mnie coś zaciekawi to nie jestem w stanie się od tego oderwać.Jednak nadal pozostało we mnie coś z człowieka nie lubiącego czytać.Jeśli nie mam ochoty na czytanie to za nic na świecie nie wezmę do ręki książki i nie zacznę czytać.Jednak mam nadzieję,że podczas przerwy świątecznej znajdę czas na to by nad tym zapanować,przełamać się,wziąć do ręki jakąś książkę i ją przeczytać od deski do deski. =) 

 A WY,JAKIE MACIE SPOSOBY NA NUDY? 

Popularne posty