A ja znów tutaj =)




Eloszka


Jedno zwykłe "TAK" wystarczyło by podjąć decyzję o powrocie do pisania bloga.    Teraz nadal niby to samo, ale jednak inaczej ponieważ jest kilka małych zmian.
Mianowicie podjęłam współpracę z Dominiką, która będzie zajmowała się zdjęciami,   a ja pisaniem. Mam nadzieję,że tym razem to wyjdzie, a nasza współpraca będzie szła tylko i wyłącznie do przodu. Wiem, że zmiany zauważyło zaledwie kilka osób, ponieważ mało kto wcześniej czytał mojego bloga, aczkolwiek głównie zmianie uległ jego wygląd, który moim zdaniem teraz jest dużo lepszy niż wcześniej..zresztą ocenicie sami ^^

A wracając, tym razem postanowiłam się do tego bardziej przyłożyć i zająć się tym na poważnie. Wcześniej spróbowałam blogowania i spodobało mi się to jednakże nie mając dobrego aparatu moje dalsze prowadzenie bloga nie miało zbytnio sensu, dlatego też to przerwałam. Teraz podejmując współpracę z Dominiką K. mam tą możliwość by nie martwić się o zdjęcia, a to wszystko dzięki niej. Nie ukrywam, że zdjęcia Dominiki również będą się tutaj czasami pojawiały, a jeśli chodzi o to jak często będę dodawała posty to już jest kwestia tego ile wolnego czasu będziemy miały w danym tygodniu..
To tyle jeśli chodzi o początkowe informacje. Jeśli chcielibyście być z nami bliżej zapraszam na naszego Facebooka,Instagrama i Aska kórego podam już wkrótce, a jak dobrze pójdzie to już nie długo zobaczycie również bloga Dominiki :) 

                      
 




 


Zdjęcia - Dominika K.


Popularne posty