Wspomnienie z wakacji

Hej wszystkim :)

Jako iż nasz czas wolny od zajęć szkolnych dobiega końca wypadało by nieco powspominać przed pójściem do szkoły. Dlatego też dzisiaj chciałam wam tak w skrócie opowiedzieć o moich wakacjach, które były jak dla mnie najlepszymi wakacjami życia.
Lipiec minął mi strasznie szybko. Aczkolwiek cieszy mnie fakt, że nie siedziałam cały czas w domu. Rodzina wręcz narzekała na to, że mnie znów nie ma w domu. Praktycznie całymi dniami przesiadywałam do późnych godzin z nowo poznanymi znajomymi i przyjaciółmi. Czas leciał i leciał, aż w końcu nadszedł dzień zakupów.. pakowania i dzień wyjazdu..
30 lipca wyjeżdżałam na Obóz młodzieży do Hiszpanii. Bardzo ciężko było mi się pożegnać z wszystkimi ponieważ z niektórymi z nich zżyłam się naprawdę blisko i ciężko mi było zrobić taką przerwę w kontaktach z nimi, ale przecież za 12 dni wrócę i będzie wszystko okey,więc z łzami w oczach ale jakoś przeżyłam.
Na obozie było na prawdę cudownie. Co prawda mieliśmy dużo zwiedzania, ale to dobrze, bo w końcu o to chodzi by wypocząć .. i pozwiedzać. :) Ale nie będę rozpisywać się za bardzo bo miał być film,aczkolwiek były z tym duże problemy i nie zdążyłam ich rozwiązać,więc zobaczcie gify o moim pobycie w Lloret de Mar. One tak w skrócie opiszą cały mój pobyt. ♥
Z góry przepraszam za jakość i za to,że nie ma filmu...


Barcelona,Blaness, Girona,Tossa de Mar;Ogrody Pinya De Rosa 
(wycieczki)


Mam nadzieję, że wam się podobało. 
Ja obecnie idę się zbierać na koncert z okazji 150 - lecia Katowic. 
Totalny spontan na zakończenie wakacji no ale ok :) 





Popularne posty