DIY < organizer i tablica >

No cześć !
Tak jak wcześniej pisałam dzisiaj o moich " małych pomocach " dzięki którym jestem wstanie mieć czas na wszystko.

Czy jestem osobą kreatywną tego raczej nie mogę stwierdzić, jednak ostatnio strasznie lubię oglądać i robić coś z stronek typu ZSZYWKA czy po prostu korzystać i różnych DIY zamieszczonych w internecie.

#1 Uznałam, że czemu by nie spróbować i nie zrobić własnego organizera (chodzi o zeszyt) Miałam co do tego wątpliwości ponieważ chciałam aby był ładny i nie zbyt duży jednak uznałam, że mam już taki mały kalendarz więc przystałam na wielkościach zeszytu A-5.
W internecie czytałam wiele porad jak zrobić taki "organizer" aż w końcu uznałam, że to wcale nie jest takie trudne i zabrałam się do pracy.Zobaczcie efekty..
okładka
pierwsze strony
       

To rzeczy których użyłam do zrobienia organizera :)




#2 Już od jakiegoś czasu nie wyobrażam sobie normalnego funkcjonowania bez zakreślaczy. Ja zawsze muszę mieć kolorowo w zeszytach, czy organizerach itp. Są wyjątki aczkolwiek w większości wszystko muszę mieć kolorowe. Nie pytajcie jak wyglądają moje zeszyty przy sześciu kolorach zakreślaczy.. jednak nie ukrywam, że pomaga mi to w nauce bo jestem wzrokowcem, więc jednym słowem mówiąc - ułatwiam sobie nimi życie.







#3 Moim kolejnym niezbędnym przedmiotem są również kolorowe karteczki. Najczęściej zapisuję na nich ważne rzeczy do zrobienia o których wręcz nie mogę zapomnieć. Aby były one widoczne sama zrobiłam sobie małą "tablicę" powieszoną nad moim biurkiem. Można powiedzieć, że to moje małe DIY którym się z wami podzielę. Wy sami również możecie sobie taką tablicę zrobić bo to wcale nie jest trudne. Wystarczy duża kartka, kilka kolorowych gazet bądź obrazków z internetu, chwila myślenia co gdzie jak przykleić i gotowe !






Oto kilka rzeczy które pomagają mi ogarnąć mój cały tydzień. 
Bez nich jestem w stanie sobie poradzić,
ale z nimi jest o wiele łatwiej.
 No bo po co utrudniać sobie życie
skoro są sposoby na to
by je sobie ułatwić.

Do następnego :*

Popularne posty