Monotonia

Jakiś czas temu uznałam, że muszę urozmaicić swoje życie by nie było zbyt nudne i monotonne. Plusem tego wszystkiego jest to, że uczę się kreatywności pod każdą postacią , a ona w moim przyszłym życiu zawodowym na pewno będzie przydatna.




Monotonia to coś czego po prostu nie znoszę..
Fakt potrafię tak żyć, ale do czasu bo po jakiś kilku dniach jestem już po prostu zmęczona życiem.
Dla mnie liczy się każda chwila, a ostatnie trzy tygodnie pokazały, że mimo zmiany szkoły, otoczenia i rozpoczęcia wszystkiego od początku jestem w stanie zaplanować sobie mój wolny czas jeszcze lepiej niż dotychczas.








W swoich obowiązkach domowych i spędzanym czasie na nauce jestem w stanie znaleźć chwilę dla siebie, rodziny czy kilku znajomych z gimnazjum. Jednym słowem mówiąc jestem w stanie ogarnąć wszystko na raz. Ale przyznam, że gdy by nie moje małe pomoce o których na blogu już za niedługo usłyszycie nie było by tak kolorowo.






Wiadomo, że początki zawsze są trudne, ale jakoś trzeba sobie radzić. Mi niestety nie wyszło wszystko idealnie tak jak chciałam, ale no cóż nie wszystko zawsze jest idealnie i tak jak byśmy chcieli..


  






Zdjęcia co prawda są z wakacyjnej sesji, no ale nie było okazji by wam je pokazać więc no ;)

Do następnego tygodnia kochani ! 







Zdj. Dominika K.

Popularne posty