Nie bój się - zaryzykuj!

Nie bój się. Życie to nie film, więc powtórki nie będzie. Zaryzykuj, a nie pożałujesz.



Motywujące, a zarazem dające do myślenia o wielu rzeczach i sprawach zdanie prawda?


W naszym życiu jest wiele sytuacji, w których musimy podjąć ciężką decyzję.
To nie jest łatwe, ale dobra i przemyślana decyzja zawsze jest trafna.


Zdarza się też tak, że niektóre decyzje zostały podjęte spontaniczne. I co wtedy?
Co jeśli coś poszło nie tak? Trudno! Nie żałuj tego co się stało w twoim życiu bo pamiętaj .. widocznie to stało się po to by cię mogło czegoś nauczyć.
Najwidoczniej tak musiało być.





Każdemu z nas pewnie w życiu przytrafi bądź przytrafiła się taka sytuacja gdzie musieliśmy podjąć naprawdę ważną decyzję nie mając na to zbyt dużo czasu. Dosłownie chwila zastanowienia i już musisz wiedzieć. Bez pomocy bliskich zdany dosłownie na pastwę losu, zestresowany człowiek decydujący o swojej przyszłość totalnie nie wie co zrobić; jak postąpić .. co teraz?
Takie momenty w życiu są naprawdę trudne. Ja tak miałam gdy wybierałam praktyki i mimo iż mam momenty zwątpienia wiem, że wybrałam dobrze, a nawet dochodzę do wniosku, że lepiej wybrać nie mogłam.

Są też i takie momenty w których mamy strasznie dużo czasu na podjęcie decyzji,
a odpowiedź znamy już dziś. To chyba najlepsze co może się człowiekowi przytrafić. Jednak ważne jest to, aby jeśli mamy czas przemyśleć wszystko na spokojnie
i dokładnie to warto tak zrobić, bo po co mamy później mieć pretensje sami do siebie, że mieliśmy czas by myśleć, a z niego nie skorzystaliśmy.




Różne jest życie. Różne są sprawy i zdania w tej kwestii są podzielone, jednak to w jaki sposób postąpimy w danej sytuacji zależy od nas samych. Zawsze jednak należy pamiętać o jednym i chyba najważniejszym..
O tym by myśleć RACJONALNIE od rana do nocy.

Do następnego :*


Popularne posty