Hello jesień!

Tak wiem jest już prawie połowa jesieni i może uznacie, że nieco spóźniłam się z tym postem. Powiem wam szczerze, że macie zupełną rację, aczkolwiek powodem tego był mój zepsuty laptop dlatego też w ostatnim czasie posty się nie pojawiały. Ale spokojnie, już jestem i będą one pojawiać się na bieżąco - czyli co piątek bądź co sobotę :)



Długo zastanawiałam się co by napisać o tej jesieni bo tak właściwie to tylko jedna z czterech pór roku, ale jak by tak bardziej się w nią wgłębić i nieco zastanowić nad jej sensem? Hmm czemu by nie.

Jesień sama w sobie jest piękna..no po za tymi dniami w których pada i nic nam się nie chce. Ale gdy nie pada, gdy za oknem świeci słońce, gdy jest piękna pogoda wręcz idealna do spacerowania po parku uwierzcie mi, że naprawdę warto od czasu do czasu tam iść. Niby park powinien być piękny cały rok jednak prawda jest taka, że najpiękniejszy jest podczas jesieni.
Żółte, czerwone, a nawet złociste liście dodają wszystkim innym drzewom, ścieżką, ławką, placom zabaw wiele uroku. Wszystko dzięki nim sprawia wrażenie bardzo przytulnego miejsca.

   


                                             





Ja najbardziej uwielbiam dni kiedy jest w miarę ciepło i słonecznie. Wtedy to wszystko wygląda tak pięknie. A najlepsze uczucie to przejście przez park z ulubioną piosenką lecącą w słuchawkach. Jest wtedy dużo czasu by na spokojnie przemyśleć niektóre rzeczy i sprawy.

                     













A wy .. co najbardziej lubicie w jesieni? =)
Do następnego! Trzymajcie się ciepło :*

Popularne posty