Christmas is coming...

Witam witam i o zdrowie pytam bo przyznam, że u mnie kiepsko. Grypa przed świętami to najgorsze co mogło mi się teraz przytrafić. Powiem szczerze, że wszystkie moje plany legły w gruzach. No ale przecież zdrowie jest najważniejsze i trzeba o niego dbać! Jednak ja nie potrafię przeleżeć bezczynnie kilku dni w łóżku dlatego też postanowiłam zrobić dla was coś specjalnego. :)
Dlatego zapraszam was dzisiaj na posta typowo świątecznego. Będzie coś o świętach,znajdziecie również filmik i DIY jak ja udekorowałam mój pokój na święta.


Ludzie w okresie przedświątecznym i świątecznym są bardzo zabiegani. Zawsze mają pełno spraw do załatwienia. Czy to dziecko trzeba odprowadzić do przedszkola, a tu coś kupić, jeszcze posprzątać i starszą schorowaną już babcię odwiedzić..no mnóstwo spraw do załatwienia tylko i wyłącznie po to, by móc przez te kilka dni usiąść spokojnie w rodzinnym gronie i odpocząć od codzienności.
Ale czy tylko?

Nikt z nas zapewne głębiej nie zastanawia się teraz co to tak właściwie są święta. Ważne by spędzić czas z rodziną i dostać prezent, czyż nie?
Nie!

Święta Bożego Narodzenia to czas radości, a zarazem wyciszenia się i odpoczynku od monotonnego życia, problemów i spraw zawodowych jakie towarzyszą przeciętnemu człowiekowi. Święta są po to by się chociażby na chwile zatrzymać. Nie po to by odpocząć, lecz po to by uświadomić sobie kto i co tak naprawdę jest dla nas w życiu najważniejsze, by zrozumieć kto i co znaczy dla nas wiele, a nie cenimy tego tak bardzo jak powinniśmy.

Dlatego w te święta zrób wyjątek, usiądź sam bądź też z kimś bliskim, nie włączaj telewizora tak jak zwykle bo święta bez Kevina to nie święta. On poczeka, a jeśli nie to poleci znów, za rok, za dwa, za trzy, a nawet twoje dzieci będą go oglądać bo to przecież hit.. Wracając. Usiądź i zastanów się choć przez chwile co jest w Twoim obecnym życiu priorytetem, do czego dążysz, a może robisz coś czego nie chcesz? a może wolałbyś/wolałabyś żeby było inaczej - jeśli tak, zmień to. Bo żyjesz tylko raz i musisz to życie przeżyć szczęśliwie, a święta są największą okazją do tego by się zastanowić nad swoim obecnym życiem.

Dzisiaj wyjątkowo, ale nie będzie zdjęć dlatego też zapraszam was na filmik :) O WŁAŚNIE TUTAJ


♥ :* WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANI :* ♥

Popularne posty