" Zmień się dla siebie, nie na nowy rok! "

Czy tylko nowy rok jest czasem na dokonanie zmian w naszym życiu?
Odpowiedź brzmi : NIE!
Każdy czas, każda chwila, każdy moment jest dobry by zmienić coś w naszym życiu.
"Zmień się dla siebie, nie na nowy rok. "

 Zdanie te usłyszałam pierwszy raz chyba dwa lata temu, a mimo to nadal je pamiętam. Samo w sobie zmotywowało mnie do wielu czynności jednak jego skutków zbytnio..nie widać.
Dlaczego?
Bo moja wiara w siebie osłabła? Bo zwątpiłam? Bo coś zaniedbałam? Bo nie miałam siły?
Czy ja wiem? Odpowiedzi jest mnóstwo, ale tak na prawdę nie o tym tu dzisiaj.

Zmian w naszym życiu nie koniecznie musimy dokonywać gdy zacznie się nowy rok. Okej wielu z nas ma swoje tak zwane "postanowienia noworoczne" ale są też i tacy, którzy ich nie potrzebują. Dla których wprowadzenie zmian w swoim życiu nie musi być odkładane na 1 Stycznia nowego roku. Skąd wiesz,że akurat od tego dnia zaczniesz coś zmieniać, a może wtedy nie będzie już takiej szansy jaką masz teraz?

Każdy czas, każdy dzień, każda chwila i każdy moment jest dobry by coś w sobie czy też w swoim otoczeniu zmienić.Jednak pamiętaj robisz to dla siebie, a nie dlatego, że zaczął się nowy rok czy też chcesz by inni mogli Ci czegoś pozazdrościć. Zmienisz się sam / sama dla siebie! I nie czekaj na nowy rok, pomimo tego, że zbliża się wielkimi krokami.

DZIAŁAJ JUŻ DZIŚ!

A możesz osiągnąć wszystko o wiele szybciej. Czyż nie?

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU KOCHANI.


WIDZIMY SIĘ JUŻ 10 STYCZNIA 2016 ROKU.

SERDECZNIE ZAPRASZAM!!


Z racji tego, że kończy się rok i przyszedł czas na jego podsumowanie w dzisiejszym poście znalazły się zdjęcia sprzed kilku ostatnich miesięcy.
Kończąc ten post chciała bym bardzo podziękować Dominice, która współpracuje ze mną już prawie pół roku. To dzięki niej posty są bogatsze o przewspaniałe zdjęcia.  Zapraszam was również na jej bloga o tutaj . Chciała bym również podziękować wszystkim tym, którzy w jakikolwiek sposób mnie wspierali, czy to komentując czy też obserwując mojego bloga. Po prostu   DZIĘKUJĘ ! ♥

Popularne posty