Życie z innej perspektywy.


   

  Jakiś czas temu na moim instagramie często pojawiały się nieco z innej beczki zdjęcia. Między innymi chodzi mi tutaj o te, w których zwracałam uwagę na detale. Detale.. a co to tak właściwie jest? Słowo to każdemu z was obiło się pewnie o uszy, ale czy znacie jego znaczenie?



"Detal - to tak właściwie szczegół bądź też przywiązywanie większej wagi do danego przedmiotu."







     
Jeszcze kilka miesięcy temu bardzo często stosowałam to w swoim życiu. Powiem szczerze, że nigdy nie byłam taka ucieszona życiem jak w tamtych chwilach. Były momenty, w których byłam szczęśliwa i wszystko było świetnie jednak nie było wtedy tak idealnie jak w tamtym okresie. Może to dlatego że wielkimi krokami zbliżały się moje wymarzone wakacje, koniec gimnazjum, nowe horyzonty w  nowej szkole, poznawanie nowych ludzi, nowych znajomych ale to już mało istotne. 
Wiem, że w tamtym czasie po prostu zaczęłam dostrzegać wszystko, nawet najmniejsze szczegóły. Zaczęłam patrzeć na świat z innej perspektywy. 


Podsumowując nauczyło mnie to przywiązywania większej wagi do nawet małego sukcesu, lub porażki. Wiele rzeczy, które kiedyś były mało istotne w tamtych dniach miały dla mnie ogromne znaczenie. Wszystko co według innych mogłoby być zbędne bądź konieczne jednak brak czasu nie pozwala na zatrzymanie się dłużej przy czymś ja starałam się poświęcić temu chociażby małą chwile i za każdym razem robiłam zdjęcia ponieważ to one są naszymi najlepszymi wspomnieniami.









Spróbuj ! Może to coś zmieni w Twoim życiu :)







 



.......................................................WIOSNA........................................................................LATO......................................................................................JESIEŃ..........................................................................ZIMA......................................

Popularne posty