Hello in 2016

Witam was wszystkich serdecznie w tym nowym roku! 

Miałam być tutaj dopiero 10 stycznia ale uznałam, że będę nieco szybciej.
Jak już pisałam na mojej nowej stronce na facebooku na którą was serdecznie zapraszam O TUTAJ  (i zachęcam by kliknąć łapkę w górę bo dzięki temu możecie być na bieżąco z tym co dzieje się wokół mojego bloga i tym co na nim będzie się pojawiać.) ..dlatego zgodnie z obietnicą dzisiaj pojawia się post sylwestrowy. Jednak  z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale wszystkie robione są telefonem.




Mam nadzieję, że każdy z was spędził sylwestra w gronie tych, których chciał lub tam, gdzie sobie zamarzył bądź zaplanował i że przez cały rok będzie miał co wspominać.
Ja swojego sylwestra spędziłam u mojej przyjaciółki Asi wraz z drugą przyjaciółką Michasią. Bawiłyśmy się świetnie zresztą sami możecie zobaczyć to na zdjęciach z którymi was zostawiam i życzę wam wszystkiego dobrego w tym nowym roku kochani :*

A wy? Z kim spędzaliście sylwestra? Pochwalcie się w komentarzach i oczywiście zostawcie linki do swoich blogów jeśli macie :)


A z racji tego, że dziewczyny mega pozytywnie zaskoczyły mnie swoją reakcją na wiadomość o tym, że chce napisać tego posta na bloga i chcę aby one tutaj również były to specjalne pozdrowienia i buziaki dla was :* ♥

Popularne posty