Z całego serca...

emm, hmm co by tu.. nie ważne, ważne jest to, że chciałam wam z całego serduszka podziękować za tak wielką aktywność w ostatnim tygodniu na moim blogu. Powiem szczerze iż jestem zaskoczona faktem, że aż tyle osób skomentowało ostatniego posta . Ale DZIĘKUJĘ wam każdemu z osobna za wszystkie komentarze i za każdą obserwację. ♥
Może nie zdajecie sobie z tego sprawy, ale każda wasza aktywność tutaj czy to poprzez komentowanie postów czy też rozpoczęcie obserwacji bloga daje i dała mi taką motywacje, że pomimo braku czasu na zdjęcia oraz napisanie posta postanowiłam zarwać kawałek nocy by w ten weekend również coś się pojawiło na blogu. Nie przedłużając dziękuję wam po raz kolejny i mam nadzieję, że teraz tylko liczba komentarzy pod postami i liczba osób obserwujących mojego bloga będzie wzrastała tak jak w tym tygodniu.


..a więc zapraszam.

"Cieszmy się z małych rzeczy" 

W życiu może nie zawsze cieszymy się z tego co dostajemy. Czy to prezent urodzinowy czy też coś bez okazji. Jednak powinniśmy się cieszyć nawet z zwykłego maluteńkiego gestu. 
Ktoś spyta mnie "tylko po co to wszystko?"  "..dlaczego?"
A właśnie dlatego, że nigdy nie wiemy ile ten ktoś, kto nam coś podarował włożył w to czasu, pomysłu, siebie i co najważniejsze serca.


Bądźmy w życiu wdzięczni za to, za co powinniśmy być wdzięczni. 
Odwdzięczajmy się innym za to, za co chcielibyśmy aby inni odwdzięczali się nam samym.

Wiadomo, że nie zawsze działa to w dwie strony bo ludzie są różni.. ale my?
My przynajmniej w małym stopniu zmieńmy siebie i zacznijmy doceniać to co mamy.
Nie czekajmy na moment kiedy zaczniemy doceniać to co mieliśmy.


TU MNIE ZNAJDZIESZ 
Snap : krol.nat
Instagram : krol_nat
Facebook Bloga : dominatt.blog
Mój Facebook : Natalia Gatnar

Popularne posty