Biegnący czas.

Zastanawialiście się kiedyś na co tracicie go najwięcej?  A może siedzicie ciągle bezczynnie, nudzicie się bo nie macie pojęcia co z sobą zrobić? A więc ja przychodzę do was dzisiaj z czymś co sprawia, że ja sama nie marnuję swojego czasu ponieważ "tracę" go na przeróżne inne rzeczy.
Mianowicie w dzisiejszym poście chciałam wam powiedzieć jak ja wykorzystuje swój wolny czas (w zależności od pory roku.)



Dużo czasu pochłania mi sport. Po za normalnymi trzema godzinami szkolnego w-f w zależności od pory roku zawsze znajduję sobie coś, czemu jestem w stanie poświęcić każdą wolną chwilę. Podczas ubiegłych wakacji, a w zasadzie pod koniec wiosny zeszłego roku postawiłam na deskorolkę. Powiem szczerze, że nauczenie się jazdy na desce nie wymaga od nas czegoś wielkiego. Wystarczą tylko dobre chęci i wiara w siebie i swoje możliwości. Rolki, deska czy bieganie - nie ważne, ważne że nie siedzisz bezczynnie.

Gdy na dworze zaczynało się robić coraz cieplej postanowiłam kupić sobie deskorolkę. Nie ukrywam okazja trafiła mi się idealnie. Na desce jeździłam praktycznie od początku wiosny aż do później jesieni kiedy to mocny wiatr nie dawał za wygraną. Przyznam szczerze, że z niecierpliwością czekam aż zrobi się trochę cieplej by znów móc wrócić do jazdy.





W zimie natomiast zdecydowanie wybieram łyżwy.



Drugim moim sposobem na nie marnowanie czasu jest robienie czegokolwiek co związane jest z muzyką. Szczerze powiedziawszy nie zależnie od pogody i innych spraw czy też rzeczy najwięcej czasu tracę na muzykę tak w zasadzie. Kiedy tylko się da - słucham muzyki. Jeśli tylko mam pomysł - tworze muzykę. Jak tylko mam chęci - śpiewam, gram, robię cokolwiek by tylko mieć styczność z muzyką.

Oczywiście to tak tylko w wielkim skrócie. Może kiedyś pojawi się kontynuacja tego posta. Bądźcie na bieżąco z blogiem dzięki stronce na facebooku :)






"Jeśli marnowanie czasu sprawia Ci przyjemność,
 to nie jest to czas zmarnowany.."










Do następnego :* Trzymajcie się kochani! ♥

TU MNIE ZNAJDZIESZ 
Snap : krol.nat
Instagram : krol_nat
Facebook Bloga : dominatt.blog
Mój Facebook : Natalia Gatnar

Popularne posty