O krok do przodu..

Każda zmiana to krok do przodu. 
Krok do czegoś lepszego. 
Krok by być bliżej ideału.. 



Mając ferie postanowiłam zrobić sobie wolne totalnie od wszystkiego. Tak było do końca pierwszego tygodnia potem uznałam, że koniec obijania się! Czas wziąć się do pracy by blog nie świecił pustkami. Jednak jak to ja najwięcej pomysłów mam przed snem dlatego też można powiedzieć, że pewnej nocy wygląd bloga uległ zmianie. Ale jak to? ZNOWU?
TAK, znowu. Może to ja potrzebowałam zmiany, a może tak po prostu miałam natchnienie na to - by coś zmienić.
Tym razem zmiany przeprowadzane na blogu  to nie tylko jego desing (wygląd) ale i tematyka. Nie chce zajmować się ciągle tym samym bo to jest zbyt monotonne i nudne. Mam nadzieje, że pojawienie się na blogu postów typu.:
>> Moi ulubieńcy <<
>> Opinie (np.) kosmetyków  <<
>> Inspiracje i Motywacje <<
>> Moje arabeski <<
>> DIY (częściej) <<
dobrze wpłyną na rozwój bloga i nie tylko.
Postaram się również być bardziej aktywna na FACEBOOKU BLOGA i informować was o tym co pojawi się w najbliższych dniach na blogu czy też ukazywać "przedpramierowo" zdjęcia z sesji zdjęciowych.

Mam nadzieję, że dzięki temu będzie was jeszcze więcej bo powiem szczerze, że to właśnie wy dajecie mi motywację do tego by tutaj cokolwiek było.

A teraz tak obrazowo możecie zobaczyć co się zmieniło jak mnie tu nie było. :)



1.Zaczynając od samej góry zmieniła się FAVIKONA

2.Góra na której były wcześniej zdjęcia teraz zostały zastąpione najważniejszymi informacjami.  
Dzięki temu na pierwszy rzut oka widać kto i o czym prowadzi bloga, 
a to moim zdanie w pewnym sęsie ma znaczenie.

3.Układ informacji, kontaktów, możliwość zaobserwowania bloga itp.

4.A na samym dole miejsce na to by wyrazić swoją recenzję czy wam się spodobał post czy też nie.
Możecie wybrać i po prostu zaznaczyć, a to już cała filozofia. 



Mam nadzieję, że zmiany spodobały się również wam. Czasem przyda się coś nowego, czy też lepszego.
Napiszcie w komentarzach co sądzicie o nowym desingu bloga. =)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TU MNIE ZNAJDZIESZ 
Snap : krol.nat
Instagram : krol_nat
Facebook Bloga : dominatt.blog
Mój Facebook : Natalia Gatnar
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Do następnego kochani! :* 

Popularne posty