Można płakać, ale nie wymiękać..

Szukam siebie i nie mogę odnaleźć.
Gdzie jest tamten dzieciak, który miał w siebie wiarę?
Gdzie jest uśmiech, który pocieszał innych?
I gdzie jest charakter, który zawsze był silny?


Długo myślałam nad tym cytatem i szczerze mówiąc tak bardzo utknął mi on w głowie, że postanowiłam napisać o tym posta.


Każdy z nas jest normalnym człowiekiem. Każdy ma uczucia. Każdy z nas potrafi kochać, ranić, czynić wiele dobra czy też zła wobec drugiego człowieka. Okazywać mu szacunek, wspierać go, być przy nim kiedy tylko go potrzebuje. .. i można by tak wymieniać i wymieniać, ale po co? Wystarczy zapamiętać, że każdy z nas jest człowiekiem. Normalnym człowiekiem. 


Każdy z nas ma prawo do tego by się śmiać ale też i płakać. Nie bójmy się słabości. Czasem w naszym życiu przychodzi taki moment, że nie dajemy sobie rady totalnie z niczym. Coś w nas pęka. Jednak warto zapamiętać, że można płakać ale nie wymiękać.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TU MNIE ZNAJDZIESZ 
Snap : krol.nat
Instagram : krol_nat
Facebook Bloga : dominatt.blog
Mój Facebook : Natalia Gatnar
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Trzymajcie się :* Do następnego kochani!  

Popularne posty