Koniec z blogiem?

Część. 
Z góry przepraszam za moją małą nie obecność na blogu ale jest to spowodowane tylko i wyłącznie moim życiem prywatnym. Ja bloga traktuję jako swoją pasję jednak w małym stopniu, ale oddzielam go od życia typowo prywatnego. W sumie to jestem osobą, która lubi pokazywać innym to co robi, lubi się chwalić tym co jest wokół niej ale do pewnego stopnia. Przecież wszystko ma swoje granice.

Moja nieobecność tutaj jest również spowodowana pogarszającym się stanem zdrowia ale też i brakiem czasu i sił na cokolwiek. Szkoła, praktyki, święta, choroba - wszystko na raz i gdzie tutaj czas wolny? U mnie jest z nim bardzo ciężko. Tyle osób z którymi rozmawiałam w np. grudniu bo prosili o spotkanie, o chwile rozmowy .. czekają nadal. Jeśli chodzi o szkołę jest kilka rzeczy do poprawienia ale też i jak zawsze nadchodzą kolejne sprawdziany i kartkówki. No jak by nie patrzeć zbliżają się matury, weekend majowy i pojedyncze święta, 
dzięki którym mamy wolne od szkoły dlatego zostało tak naprawdę nie wiele czasu by podciągnąć swoje oceny czy też coś poprawić. Nie tylko szkoła ale i sprawy prywatne chciała bym w końcu "pozałatwiać" 
a więc...koniec z blogiem?

Wiem, że dzisiaj 1 kwietnia, ale to nie jest ściema. Na jakiś czas mnie tutaj po prostu nie będzie.
Ruszyłam z pełną parą i można powiedzieć, że trochę mnie to wszystko przerosło. 
Nie kończę z blogiem. To tylko ściema. Ja po prostu chce odpocząć.
Wrócę do tego bo prowadzenie bloga przynosi mi tyle radości, 
że aż sama momentami nie potrafię w to uwierzyć.
U mnie wszystko okey, ale nie do końca. 
Więc po prostu potrzebuję czasu.

Z tymi krótkimi informacjami zostawiam was do ..
do następnego! ♥ ! 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TU MNIE ZNAJDZIESZ 
Snap : krol.nat
Instagram : krol_nat
Facebook Bloga : dominatt.blog
Mój Facebook : Natalia Gatnar

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Popularne posty