Make Happiness | Wracam ♥

Czasem wystarczy naprawde tak nie wiele by spełnić swoje marzenia. Potrzeba tylko trochę kreatywności i co najważniejsze - ODWAGI I WIARY.


"Wiara gwarancją zwycięstwa."

To się sprawdza. Wiem sama po sobie. Nie będę tutaj akurat mówić przy czym bo nie jest to konieczne, ale jeżeli wierzymy w coś bardzo mocno, jeżeli na prawdę nam zależy to jeśli już mamy szanse to musimy zrozumieć, że dostaliśmy ją po to - by ją wykorzystać, a nie zaprzepaścić.

Rób wszystko by po prostu być szczęśliwym.

Jeżeli w Twoim życiu jest coś, co po prostu Cię denerwuje, nie znosisz tego robić, a robisz to po prostu z przymusu - rzuć to. Skończ z tym co Cię wykańcza. Bo przecież nie warto trwać w czymś co nas niszczy. Odpocznij albo po prostu znajdź sobie coś innego co pozwoli Ci być w pełni szczęśliwym, coś co da Ci radość i satysfakcje z Twojej włożonej w to ciężkiej pracy.






"Świat należy do odważnych więc należy też do mnie." 

Wydaje mi się, że ludzie odważni mają lepiej. Nie boją się mówić innym wszystkiego wprost. Czasem może na tym tracą, ale no cóż przynajmniej nie przejmują się byle głupotą. Nie żyją w aż tak wielkim stresie. Traktują te luźniejsze sprawy tak jak każdy z nas powinien, czyli podchodzą do nich z dystansem. Mogła bym tutaj napisać o tym jeszcze więcej bo sama jestem taką osobą. Może nie w 100 % ale zdecydowanie większa część mnie to odwaga. Co dziwne sama tego nie zauważyłam. Powiedzieli mi to moi bliscy, a uwierzyłam im dopiero gdy zaczęli podawać przykłady i wtedy to do mnie dotarło, że faktycznie taka jestem. 

Usłyszałam również od mojej przyjaciółki, że jestem osobą, której można powiedzieć wszystko,a za nic się nie obrazi.
Szczerze mówiąc myślałam nad tym długo i uznałam, że to prawda. Jednak aby się upewnić zaczęłam szukać przykładów... Ludzie nas oceniają, oceniali i zawsze będą oceniać jednak aby ten ich trud nie poszedł na marne zastanówmy się choć przez chwile nad tym co mają o nas do powiedzenia. A może akurat mają racje? Może my sami zmieniliśmy się, tylko po prostu o tym nie wiemy. To tak jak byśmy nie znali samych siebie.
W życiu codziennym i obowiązkach można się czasem pogubić jednak gdy by przy wszystkim zatrzymywać się choć na małą chwile, po to by przekonać się jacy tak na prawdę jesteśmy.

 

...po to by na nowo odkryć kim jesteśmy i czy w ogóle jesteśmy szczęśliwi będąc takimi jakimi jesteśmy?

Wyjątkowo, ale do posta dołączam również piosenkę, która w ostatnim czasie jest dla mnie w pewnym stopniu ważna. Pomijając fakt, że bardzo mi się podoba to po przesłuchaniu jej dała mi tyle do myślenie, że aż nie wiarygodne. Wiele cytatów z niej "wyciągnęłam" i niektóre z nich nawet użyłam w tym poście więc uznałam, że warto było by ją też tutaj udostępnić chociażby z tego powodu, że była po części moją inspiracją do tego posta.
Zapraszam do słuchania:

 Z.B.U.K.U. - Łap marzenia



Nie do końca zdrowa i nie w pełni sił, ale wracam do bloga od dziś. 20 dni przerwy to i tak dużo moim zdaniem by odpocząć, a więc jedną sprawę mam już załatwioną. Teraz tylko w końcu wyzdrowieć, nadrobić zaległości w szkole i zacząć normalnie funkcjonować. Przez ten czas, który mnie tutaj nie było zdążyłam nieco ogarnąć sprawy które były w "rozsypce" i teraz już wszystko idzie zgodnie z planem. Oczywiście chodzi mi tutaj o sprawy związane w większości z blogiem. A więc nie pozostało mi już teraz nic tylko dopiąć wszystko na "ostatni guzik" i regularnie udzielać się tutaj. Zainteresowanych ..

♥ ZAPRASZAM DO OBSERWACJI ♥

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TU MNIE ZNAJDZIESZ 
Snap : krol.nat
Instagram : krol_nat
Facebook Bloga : dominatt.blog
Mój Facebook : Natalia Gatnar
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Do następnego :*

Popularne posty