Blog - poważna sprawa czy zabawa?

Blog - wcale nie tak prosta sprawa jak by się wydawało! 

Można powiedzieć, że ja dopiero co zaczynam z tym wszystkim choć bloga mam już półtorej roku to dopiero pół roku temu tak naprawdę zaczęłam traktować go poważnie. Najtrudniejsze jednak jest to by przyciągnąć do siebie czytelników, stałych czytelników. Zdobycie ich wcale nie jest takie łatwe jak by się wydawało. Okej publikowanie strony swojego bloga na różnych grupach typu .: "blogerzy i blogerki"  które znajdują się na facebook'u to żadna filozofia, ale już sam fakt czy ktoś na to zwróci uwagę - to dopiero coś.


Komentarz - łoo nawet nie wiecie jak bardzo to może ucieszyć autora. Ja osobiście przyznam, że każdy komentarz sprawia mi strasznie wielką radość. Może sobie tego nie uświadamiacie, ale jeden komentarz, a daje taką motywację do działania, że no .. nie da się tego wyobrazić i opisać słowami. U mnie wygląda to tak, że im więcej komentarzy tym więcej pomysłów na coś nowego, na coś lepszego, na coś, czego jeszcze tu nie było!


Podsumowując. Ogromnie się cieszę z tego, że zdecydowałam się na to by założyć bloga. Wiele to w moim życiu zmieniło. Wiele też mnie nauczyło. A no i przede wszystkim moje życie się zmieniło!


Jakiś czas temu uznałam, że gdy by nie blog moje życie było by nudne. I słusznie bo szczerze mówiąc spędzam nad tym wszystkim dużo czasu. Sprawia mi to przyjemność, nie nudzi i mogę to nazwać swoją pasją bo nie wyobrażam sobie swojego życia bez pisania notek, bez robienia zdjęć z myślą, że zamieszczę je tutaj. Napisanie posta nie sprawia mi problemu bo potrafię go napisać nawet jadąc w autobusie. Naprawdę. Jednak jeśli chodzi o zdjęcia to już nie jest z tym tak łatwo bo przecież różne rzeczy i sprawy mogą nam w każdej chwili pokrzyżować nasze plany ( np. zmiana pogody) Ale nie narzekam bo wiem, że mam teraz bardzo dobrego fotografa i jestem z zdjęć coraz bardziej zadowolona. Niby amatorsko, ale jak się trochę popracuje nad zdjęciami to efekty są na prawdę bardzo zadowalające. Zresztą sami oceńcie jak wam się podoba i dajcie znać w komentarzach.


Po za tym czasami ciężka praca da mi większe efekty i będę zadowolona z tego co robię niż gdy bym miała zrobić coś byle jak. Lepiej się pożądnie do czegoś przyłożyć, a na pewno tego nie pożałujemy bo efekt może być zadowalający.


Wiem, że nie zawsze mam na to wszystko czas i pomysł..
ale przecież czasem potrzeba takich dni by po prostu odpocząć. 
Odpocząć. 
Nie skończyć z tym. 
Po prostu odpocząć. 
Dać sobie chwile wytchnienia i chwile do namysłu by do głowy wpadło nam coś lepszego.
Coś co również spodoba się innym. A jeśli nic dobrego nie potrafimy wymyślić to po prostu poszukajmy gdzieś inspiracji. I przyznam szczerze, że dla mnie największą inspiracją są ludzie, świat i to co nas na codzień otacza. W życiu jest tyle sytuacji, tyle zdarzeń, tyle się dzieje wokół nas, a mało kto potrafi dostrzec coś o czym mógłby napisać.. coś czym zaciekawiłby innych.
Wystarczy tylko łapać chwile i dobrze je zapamiętywać. 
A opowiadanie o nich będzie dla nas czymś dziecinnie prostym.

Przerwy, które sobie robiłam od bloga nauczyły mnie tego, że czasem warto odpocząć by później wrócić w pełni sił i działać na sto procent.
Ale nie tylko one. Wiele słów wsparcie otrzymałam również od moich przyjaciół jak i od was samych. Każdy komentarz, który pojawiał się na moim blogu podczas mojej nieobecności dawał mi tyle radości, że chciałam jak najszybciej do tego wrócić. Zresztą samo to jak pisaliście "wracaj szybko" itp. dawało takiego przysłowiowego kopa, że nie potrafiłam zbyt długo wytrzymać i nic nie pisać. Jestem wam za to bardzo wdzięczna bo to niesamowite jak wielkie wsparcie potrafią dać zwykłe słowa napisane przez osoby dla mnie praktycznie w ogóle nie znane. Dlatego dziękuję wam każdemu z osobna kto tylko przyczynił się do tego i poświęcił te kilkanaście minut na przeczytanie posta i napisanie komentarza. 
Po prostu dziękuję :*
 

A wy? Co takiego zapoczątkowało zmiany w waszym codziennym życiu? Co zaczęliście bądź też z czym skończyliście, a ta decyzja zmieniła wasze życie? A może to właśnie było założenie bloga? A więc?
Również piszcie w komentarzach :*


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TU MNIE ZNAJDZIESZ 
Snap : krol.nat
Instagram : krol_nat
Facebook Bloga : dominatt.blog
Kontakt : natalia.gatnar@gmail.com
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Do następnego! :* 

Popularne posty