Kilka informacji.


Miała być przerwa i jak to po przerwie miał być też powrót. Wszystko było by okey gdy by nie to, że po powrocie znowu zrobiłam sobie przerwę.. Było to spowodowane małą ilością wolnego czasu, brakiem inspiracji na coś lepszego dlatego postanowiłam nie dodawać tutaj nic bo pisanie czegoś co mnie samej nie przekonuje, a co dopiero miało by trafić do was jest kompletnie bez sensu, prawda?


Ostatnio jakoś mało mam czasu na to by przysiąść i coś napisać. Sama po sobie zauważyłam, że z czasem wkładam w to wszytko coraz więcej pracy i nie ukrywam - są tego efekty, a to mnie cieszy. Tylko, że ten czas na to wszystko trzeba mieć. Mi niestety go brakuje. Ja wole raz, a porządnie usiąść i popracować przez kilka godzin w ciągu jednego dnia nad postem czy zdjęciami , a nie tak jak co po nie którym z was się to udaje.. robić to "na raty".


Powiem szczerze, że troche się pozmieniało i posty nie będą pojawiały się tak często jak dotychczas. Nie raz jestem w stanie przesiedzieć całe niedzielne popołudnie, aż do późnego wieczora przed laptopem robiąc coś związanego z blogiem. Jak już pisałam.. zajmuje mi to coraz więcej czasu. 
Ale przecież pasji powinno się poświęcać go jak najwięcej. Stąd też pomysł na nowego posta pod tytułem .:
" Blog - poważna sprawa czy zabawa?" 
Jest on już napisany i w pełni gotowy. Zapowiedź zdjęciową macie w zasadzie w tym poście. Reszta w następnym. Będziecie mogli go zobaczyć dosłownie już za kilka dni!
Także zapraszam by zostać dłużej! 




W dzisiejszym poście poznacie również nowego "fotografa" bloga. Jest nim moja przyjaciółka z obecnej szkoły - Aśka. Nie dość, że jesteśmy w jednej szkole, klasie to i jeszcze razem pracujemy. Można by powiedzieć, że jesteśmy na siebie skazane minimum 6 do 8 godzin dziennie dlatego też bardzo dobrze się dogadujemy i nie ma problemu z tym żeby ugadać się i wyjść na jakąś sesje zdjęciową czy coś bo przecież plan zajęć mamy taki sam.  Wcześniej właśnie to było największym problemem, ciężko było się dogadać gdy nie jest się z jednej szkoły,  a jeszcze do tego dochodzi nauka, obowiązki i wiele innych spraw, które to po prostu utrudniają.


Na samym końcu chciała bym bardzo podziękować Weronice, która wspierała mnie w ostatnim czasie dobrym słowem i zrobiła wszystko byle bym tylko nie puściła w niepamięć mojego bloga. To ona jest autorką obecnego zdjęcia głównego. Widać, że włożyła w nie wiele pracy i dziękuję jej za poświęcony na to czas i za masę nowych pomysłów by tylko blog szedł do przodu i rozwijał się jeszcze bardziej. W zasadzie sama nie wiem do końca dlaczego to zrobiła bo niby znamy się od przedszkola, czyli to już praktycznie 10 lat, a zaczęłyśmy rozmawiać dopiero teraz. Ale cóż, nigdy przecież nie jest za późno by cokolwiek zacząć. Zresztą kto wie czy nie wywiąże się z tego jakaś ciekawa współpraca. ;)

Także Weronika bardzo Ci dziękuję za pracę i poświęcony na nią czas. :)




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥ DZIŚ DZIEŃ MATKI ! ♥ 
♥ Nie zapomnijcie złożyć życzeń swoim mamom! ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

To by było na tyle :*  Więc przysłowiowo i jak zawsze..
Do następnego kochani :* 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TU MNIE ZNAJDZIESZ 
Snap : krol.nat
Instagram : krol_nat
Facebook Bloga : dominatt.blog
Kontakt : natalia.gatnar@gmail.com
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Popularne posty