Wakacje to tylko pojęcie względne..

Cześć!

Piszę do was taki troche post informacyjny ponieważ dawno mnie tutaj nie było i czas nadrobić zaległości. Powodem mojej nieobecności tutaj było to, że przez całe ostatnie dwa tygodnie pracowałam i szczerze mówiąc wydawało mi się że " jakoś to wszystko ogarnę" ale jednak po powrocie do domu około godziny 18 nie było na to wszystko czasu. Bo przecież  trzeba w domu coś posprzątać, pomóc mamie, tacie w czymkolwiek no nawet w zwykłych i codziennych obowiązkach domowych i tak nagle patrzysz na zegar, a tam już 22 albo nawet 23 i gdy już w końcu usiądziesz by  na chwile chociażby odpocząć to zastanawiasz się gdzie Ci ten cały dzień zleciał bo w zasadzie to już musisz iść spać..
Cóż, takie jest życie i pewnie jeszcze nie raz się o tym przekonam. Nie tylko ja, ale Ty również. Gwarantuje Ci. To tylko kwestia czasu. A może już się o tym przekonałaś/ przekonałeś?



Zresztą nikt przecież nie obiecywał, że będzie lekko. A zwyczajne obowiązki potrafią dać w kość.
Teraz wakacje to dla mnie tylko pojęcie względne. Więc jeśli masz je przez całe dwa miesiące to się ciesz. 
Bo (że tak powiem) w dorosłym życiu pracując masz tylko jeden miesiąc wolnego. 
A to w zasadzie tak niewiele by cokolwiek konkretnego zrobić. To tylko czas na to by odpocząć. Więc korzystaj! Puki możesz ;) 

Przyznam szczerze, że ja już w pierwszy dzień mojego tzw. wolnego narzekałam myśląc " co ja będę robić przez cały miesiąc" ale jak by nie patrzeć z dnia na dzień mam coraz więcej planów i pomysłów więc znając mnie znowu będzie mi brakować czasu na to by odpocząć. 
Niestety pogodę mamy nie zbyt ciekawą ale mam nadzieję, że za kilka dni będzie lepiej bo bądźmy szczerzy, ale gdy nie ma fajnej pogody połowa planów idzie w niewiadomą przyszłość..  
Ale no zobaczymy jak będzie. W każdym bądź razie 
zapraszam was na mojego snapa : 
krol.nat
tam zawsze będziecie ze mną na bieżąco! :) 

A jeśli masz jakieś pytania, propozycje 
bądź też po prostu chcesz się ze mną skontaktować 
to pisz na


natalia.gatnar@gmail.com 





UDANYCH WAKACJI KOCHANI I DO NASTĘPNEGO! :*
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TU MNIE ZNAJDZIESZ 
Snap : krol.nat
Instagram : krol_nat
Facebook Bloga : dominatt.blog
Mój Facebook : Natalia Gatnar
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Popularne posty