Święta święta i po świętach =)

Cześć kochani. Miałam w planach dodać post typowo z samymi zdjęciami, po prostu same ujęcia pięknej jesieni, ale.. w momencie gdy padł dysk w laptopie mogłam pomarzyć o jakichkolwiek zdjęciach. W jednym momencie utraciłam praktycznie większość zdjęć. No prócz tych które gdzieś tam były na telefonie czy innym laptopie bądź aparacie. Ja z reguły nie trzymam tzw. zapasowych kopii zdjęć - bo po co? Teraz już wiem, że warto jeżeli ma to dla nas jakiekolwiek znaczenie.

Ale nie o tym tu dzisiaj. Dziś chciałam opisać wam trochę jak wyglądały moje święta i zapytać jak tam u was po świętach? Co dostaliście? Czy podobały wam się prezenty? No i co najważniejsze jak wam minęły święta? 

Moim zdaniem święta to idealny czas by spędzić choć chwilę z bliskimi, a najlepiej z całą rodziną. Mi przyznam szczerze, nie udało się to w tym roku tak jak w ubiegłych latach od dziecka żeby zobaczyć się dosłownie z wszystkimi. Ale no cóż, nie w te, to może w następne święta. Po za tym od samego początku kiedy tylko zaczęły się przygotowania świąteczne u mnie włączyło się ciągłe narzekanie na święta (jak nigdy dotąd) i już miałam dość tych świąt, a one nawet dobrze się nie zaczęły. Jednak pomimo tego i tak minęły mi one bardzo dobrze. No pomijając fakt, że całe święta grypa nie dawała za wygraną.. A u was jak wyglądały święta? Spędziliście je w gronie rodzinnym?

 
To już ostatni post w tym roku także chciała bym wam życzyć wszystkiego dobrego w tym nowym 2017 roku i oby wasze wszystkie marzenia się spełniły. Bo do tego w życiu trzeba dążyć, by być szczęśliwym. Do spełniania krok po kroku swoich marzeń.  Ja jedno swoje jedno już spełniłam 29 lipca 2016 r. Mam osobę, na którą zawsze mogę liczyć, z którą mogę iść nawet na koniec świata, której nigdy nie zostawię, osobę którą już zawsze będę kochać ♥
A jeśli jest tutaj ktoś, kto nie lubi nas razem oglądać to niech po prostu zachowie swoją krytykę dla siebie bo będziecie nas tutaj widywać coraz częściej, a w sumie to już praktycznie zawsze razem. Wszędzie.. bo na zawsze ♥

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU KOCHANI ! ♥  

i do następnego :D

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TU MNIE ZNAJDZIESZ 
Snap : krol.nat
Instagram : krol_nat
Facebook Bloga : dominatt.blog
Mój Facebook : Natalia Gatnar
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Popularne posty