Moja 18 krok po kroku - przygotowania.

Jeśli jesteś przed planowaniem swojej 18 bądź też w trakcie myślę, że ten post na pewno Ci się przyda ;) Są tutaj też zdjęcia z wczorajszej imprezy, wprawdzie nie wszystkie, ale zainteresowanych . zapraszam :* !



ZAPROSZENIA
Pierwszym krokiem od którego ja zaczęłam planować moją osiemnastkę było tak w zasadzie spisanie ilości wszystkich gości i wybranie zaproszeń. Idąc za pomysłem mamy postanowiłam zamówić zaproszenia z internetu, a do tego małe dodatki takie jak zawieszki na butelki itp. Przyznam szczerze i jak najbardziej polecam poszukać i wybrać coś z internetu niż w kupować w zwykłej kwiaciarni czy księgarni. Po pierwsze bardziej się to opłaca (cenowo) ale też i nie musicie za tym biegać,szukać takich jakie by wam się spodobały ( jeśli ich wygląd ma znaczenie ) tylko po prostu wybieracie takie jakie wam się podobają spośród mnóstwa wzorów do wyboru.
Ja osobiście mogę wam polecić stronę KUCMAR Ja zamawiałam moje zaproszenia właśnie tam tyle, że przez Allegro. Było to dla mnie wygodniejsze ponieważ nie musiałam zakładać niepotrzebnego kąta na ich stronie. Jeżeli chodzi o to czy wszystko przyszło takie jak wyglądało na zdjęciach mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że TAK. Mało tego dostałam 4 gratisowe zawieszki na butelki i 15 % rabat na kolejne zamówienie. Jak by tego było mało pisało, że będę czekać tak ok 4 dni a czekałam w sumie 2. Więc to też było kolejnym plusem. A co do tego kiedy zaczęłam jeździć zapraszać                                                                   to było to tak ok miesiąc przed 18.
SALA

Sale zamówiłam już w wrześniu, a i tak dobrze się załapałam bo był to ostatni wolny termin przed najbliższe 2 lata, tak wszystko inne było już zajęte więc szczęście miałam ogromne. Co do ustalenia wszystkich szczegółów typu jakie posiłki itp, miałam zgłosić się 2 tyg. przed imprezą więc była to tylko kwestia dogadania się co i jak ma być.

DEKORACJE - BALONY 

Przyznam szczerze, że bardzo marzyły mi się balony, a dokładnie cyfra 18 no to raczej normalne, że taka a nie inna. Kłopotu większego z tym nie było bo zamówiłam je z internetu. Jak wiadomo są one napąpowane helem, a koszt butli z helem z przesyłką to już wiadomo, że jest 4 razy większy niż samych balonów jednak mi się poszczęściło i to by ich napompować miałam załatwione "po znajomości" można tak powiedzieć. W prawdzie nie wyszło to tak idealnie jak chciałam, bo zamówiłam za małe balony, ale i tak jestem z tego zadowolona, że w ogóle były. A jeśli chodzi o to czy balony się "sprawdziły" to tak i każdemu bardzo polecam, w szczególności, że było pełno śmiechu gdy po rozbiciu balonów ktoś "gadał helem. "
Na sali zbytnio nie dekorowałam by nie przesadzić z wszystkimi dekoracjami.

SUKIENKA

Sukienkę w zasadzie miałam już wybraną, też z internetu choć tutaj przyznam szczerze miałam największe obawy czy nie będzie za duża bądź za mała, dlatego chciałam zamówić ją jak najszybciej jednak potem uznałam, że może poszukam czegoś w sklepach, bo nie ma to jak coś przymierzyć i dotknąć. Jednak znalezienie sukienki dla mnie idealnej nie było wcale takie łatwe. Moja miała być czerwona, z sporą ilością tiulu i kręcąca się. No prawie taka jak miałam na weselu. Zdjęcia zobaczycie w tym poście. KLIK Ale ta którą kupiłam jest o niebo lepsza niż ta, którą chciałam zamówić z internetu. Zresztą oceńcie sami czy wam się podoba.


DJ

Jeśli chodzi o DJ było z tym trochę zamieszania.. Ale mniejsza o to. Przyznam szczerze, że w tej kwestii całkowicie zaufałam mamie i wszystko było pięknie i cudownie bo z tego co widziałam wszyscy bawili się po prostu świetnie. =)

To chyba tyle z tych najważniejszych rzeczy. Zdjęć w prawdzie nie jest za dużo, ale lepsze to niż nic.




DZIĘKUJĘ BARDZO KAŻDEMU Z OSOBNA ZA TO ŻE BYŁ I ŻE SIĘ DOBRZE BAWIŁ =) 


 




Na końcu chciała bym podziękować mojej mamie, ze to, że wszystko tak pięknie zorganizowała. Wiem, że będzie to czytać bo wchodzi na mojego bloga prawie za każdym razem gdy jest nowy post, a więc na pewno to zobaczy. W prawdzie podziękowałam jej już normalnie patrząc w oczy, ale tutaj też mogę. A więc ..
Mamo DZIĘKUJĘ ♥ Bo sama dobrze wiesz, że gdy by nie Ty to wszystko nie wyglądało by tak pięknie.
Kocham Cię Twoja mała córeczka.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TU MNIE ZNAJDZIESZ 
Snap : krol.nat
Instagram : krol_nat
Facebook Bloga : dominatt.blog
Mój Facebook : Natalia Gatnar
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Popularne posty