Fotografie najlepszym wspomnieniem.

Zdjęcie to tak w zasadzie dana chwila złapana w ułamku sekundy. Moim zdaniem są to najlepsze wspomnienia jakie człowiek może mieć. Fakt to co zostaje w głowie i w pamięci człowieka też tam jest, ale to co jest na zdjęciach jest po prostu tego udokumentowaniem.

Jak myślisz, warto robić zdjęcia?

 Moim zdaniem warto je robić kiedy tylko jest na to okazja, a już w ogóle bardzo opłacalnym czynem jest wywołanie ich i włożenie do albumu.
Dlaczego? 
Z komputera zdjęć nigdy nie mamy na zawsze jeśli znajdują się tylko tam. Ja już nie raz straciłam wiele swoich zdjęć z laptopa. A bo to się zepsuł, a bo to nie były zgrane, a trzeba było zrobić przysłowiowego "formata" i wszystko usunąć. Raz nawet próbowałam odzyskiwać zdjęcia z laptopa przez pewien program i nie powiem, bo opłaciło mi się to bo jednak część zdjęć odzyskałam, ale i tak większość z nich nie została przywrócona i po prostu ich nie ma.. A dla mnie to tak jak by po prostu wyrzucić swoje wspomnienia.. Bezsens prawda? " Wyrzucać coś co jest dla nas ważne.. "
Lepiej je mieć, a można je nie tylko trzymać w albumie ale i powiesić na ścianie. Wprawdzie zdjęcie z Snapa, ale czyż nie wygląda to ładnie? 

Ja już od dłuższego czasu na swoim laptopie miałam folder z zdjęciami do wywołania.
Po mojej osiemnastce przybyło mi dość sporo zdjęć bo z całej imprezy ( POST TUTAJ ) miałam ok 700 zdjęć. Z tego wybrałam ponad 100 do wywołania + jeszcze zdjęcia z moim chłopakiem więc miałam 200 zdjęć. To jak by nie było dość sporo fotografii ..

Gdzie wywołać zdjęcia? 
 To chyba każdy z nas wie .. Jednak według mnie najbardziej opłaca się wywoływać zdjęcia w Empik'u bo (jeśli chodzi o  zdjęcia w formacie 10 / 15 ) które ja wywoływałam mogę wam zagwarantować to, że są bardzo dobrej jakości, a w dodatku nie są aż tak cenowo wygórowane jak u innych .. Oczywiście im więcej zdjęć tym taniej. ;)


Ja wszystkie zdjęcia poukładałam do albumu w niecałe 40 minut więc nie jest to wcale aż tak czasochłonne, a niektóre przykleiłam sobie na ścianie (zdjęcie macie wyżej).

A wy co myślicie o wywoływaniu zdjęć? 

------------------------------------------------------------------------------------
TU MNIE ZNAJDZIESZ 
Snap : krol.nat
Instagram : krol_nat
Facebook Bloga : dominatt.blog
Mój Facebook : Natalia Gatnar
------------------------------------------------------------------------------------

Popularne posty