Mama jako kobieta, moja koleżanka, moja przyjaciółka, moja stała opiekunka. Mama jako moja mama.

Dla mnie mama to nie tylko kobieta, która mnie nosiła przez 9 miesięcy przy sercu, urodziła a później wychowała. Dla mnie to także najlepsza przyjaciółka z którą mogę porozmawiać dosłownie o wszystkim w każdej chwili, o każdej porze dnia i nocy. Fakt faktem przyjaciółkę też dobrze mieć bo wiadomo z mamą nie pojedziemy np na dyskotekę i ona nas tam nie zostawi, ale jak już poznamy tego wymarzonego chłopaka z którym będziemy spędzać większość naszego wolnego czasu to wtedy nasza przyjaciółka nie będzie dla nas już taka sama jak była wcześniej. Dlaczego ? Bo to Ty poświęcasz już czas który spędzałaś kiedyś z nią komuś innemu, Twojemu chłopakowi .. Ale nie ważne co później będzie dalej z waszą relacją bo nie o tym tutaj dzisiaj. Jednak gdy by przydarzyła się taka sytuacja to może ona skończyć się tak, że z przyjaciółką przestaniecie się do siebie po pewnym czasie odzywać .. A mama? Ona będzie zawsze. Czy będzie dobrze, czy źle. Zawsze będzie chciała dla Ciebie jak najlepiej. Dlatego kochaj ją całym swoim sercem i doceniaj każdy dzień spędzony z nią!  Pamiętaj też, że kiedyś to ona opiekowała się Tobą zanim Ty dorosłeś / dorosłaś. A teraz ani się obejrzysz a przyjdzie Tobie opiekować się nią ..

MAMA to słowo bardzo szeroko pojęte jeśli chodzi o osoby,którymi Ona jest. Dla mnie jest kimś dla kogo chce lepiej w życiu niż dla siebie, jestem w stanie dać jej wszystko, czyli tyle ile będę w stanie dać, a nawet jeszcze więcej. Bo ona robiła to samo jak byłam mała i robi nadal tak samo gdy już jestem dorosła. Mama jest dla mnie jak opiekunka , koleżanka , przyjaciółka. Czuję się przy niej bezpiecznie i spokojnie. Mam w niej oparcie i ogromny wzór do naśladowania. Ja jako jej dziecko. Ja jako jej córka. Ja jako jej całodobowy opiekun. Ja jako jej powód do uśmiechu.
 Kocham Cię mamo ♥


Zawsze podobały mi się zdjęcia kiedyś / dziś i teraz już mam takie zdjęcie z moją mamą, W tym samym miejscu tylko kilka lat później. =) A wy co myślicie o takich zdjęciach?


♥ ♥ ♥ Spełnienia marzeń mamo z okazji Twojego święta ♥ ♥ ♥








Ja już dałam mamie prezent,który bardzo jej się podobał i ją zaskoczył, a o to mi po prostu chodziło. =)  a Ty? Co dałaś / dałeś dziś swojej mamie? 














------------------------------------------------------------------------------------
TU MNIE ZNAJDZIESZ 
Snap : krol.nat
Instagram : krol_nat
Facebook Bloga : dominatt.blog
Mój Facebook : Natalia Gatnar
------------------------------------------------------------------------------------

Popularne posty