Dwa lata bloga!

Hejka :* 
Dziś przychodzę do was z postem dość nie typowym, ale jak by nie patrzeć mam małe święto ponieważ parę lat temu zdecydowałam się na założenie bloga i równo dwa lata temu pojawił się tutaj pierwszy post. Czy był idealny? Niekoniecznie. Ale przecież wtedy dopiero co zaczynałam, zresztą teraz z dnia na dzień zdobywam coraz większe doświadczenie w tym wszystkim, więc mam się z czego cieszyć bo jest tylko i wyłącznie coraz lepiej.
Nie będę się tutaj zbyt dużo rozpisywała bo nie ma o czym. Jednak podsumowując te dwa lata to wiele rzeczy się tutaj zmieniło. Kilka razy był to wygląd bloga, a w ostatnim czasie przybywa osób obserwujących go no i co bardzo miłe - coraz więcej komentarzy za które bardzo wam dziękuję :* Jednak patrząc na to jak wiele razy robiłam sobie przerwę od blogowania to wydaje mi się, że mimo wszystko, ale coś tam już osiągnęłam. Dla kogoś 15 komentarzy pod jednym postem to może być niewiele, ale jak dla mnie to i tak dużo, a ogólna liczba wyświetleń bloga na obecną chwilę to 12139 ..no po prostu aż nie wierzę w to momentami, że tyle osób tutaj weszło bo ich czymś zainteresowałam.
Nie pozostaje mi nic jak tylko podziękować wam za to, że jesteście, że czytacie, komentujecie, a nawet obserwujecie i dzięki temu motywujecie mnie do dalszej pracy tutaj. 
Przyznam, że czasami mam tak zwane "momenty zwątpienia" i najchętniej rzuciła bym to wszystko w kąt, ale przecież każdy ma swoje lepsze i gorsze dni, a  po za tym są takie osoby, które mimo wszystko, ale nie pozwolą mi tego zrobić bo widzą jak wiele radości sprawia mi to co robię tutaj. Bardzo im dziękuję za to, że w ogóle są i tak po prostu wspierają. ♥


Wielkie podziękowania z mojej strony dla tych, którzy są ze mną już od tego czasu kiedy blog nazywał się " Everything happens so fast". Bo tak naprawdę była to pierwsza nazwa mojego bloga.


Chcesz być na bieżąco informowana / informowany o nowych postach? 
Jeśli tak to zapraszam Cię tutaj KLIK
Zapraszam Cię również na mojego instagrama i snapchata
(jest podany niżej) 
Tam możesz poznać mnie troche bardziej 
niż tylko po zdjęciach i postach tutaj na blogu :) 
Jeśli masz jakieś pytania, propozycje 
bądź też po prostu chcesz się ze mną skontaktować 
to pisz na
natalia.gatnar@gmail.com 


Do następnego! :* 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TU MNIE ZNAJDZIESZ 
Snap : krol.nat
Instagram : krol_nat
Facebook Bloga : dominatt.blog
Mój Facebook : Natalia Gatnar
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miejsce zdjęć : restauracja - Dworek nad stawem w Wodzisławiu Śląskim

Popularne posty