Lipiec - 3 lata BLOGA i 3 wyjątkowe dni tego miesiąca.

Lipiec

to dla mnie bardzo ważny miesiąc. Pomijając fakt, że jest moim ulubionym miesiącem z całego roku to jak tak myślałam cofając się wstecz z czasem ten miesiąc stał się bardzo szczególny i ważny. 

1 lipca 2014 r.  założyłam bloga, którego prowadzę do dzisiaj. Może nie osiągnęłam nim wiele, ale jednak jakaś tam część ludzi którzy go czytają jest. A to już coś. W ciągu całych tych 3 lat przeszedł wiele zmian bo kilkakrotnie zmieniałam jego wygląd. Nazwa również została poddana zmianie. Jedno czego mogę sobie zarzucić to fakt, że nie jestem w pisaniu regularna. Raz jestem tutaj raz mnie nie ma i tak to wygląda, że też i tych czytelników zbyt wielu po prostu nie ma. Ale ja wychodzę z takiego założenia że lepiej pisać od czasu do czasu, ale raz a konkretnie niż robić po prostu jakieś posty bez sensu. 

9 lipca urodziła się moja mama i też jest to bardzo ważny dla mnie dzień, bo uażam trzeba pamiętać o urodzinach tych których się kocha. W tym roku napisałam również posta z okazji dnia matki dlatego zachęcam do przeczytania i zostawienia komentarza pod postem --> KLIK

29 lipca 2016 r.  poznałam i jestem w związku z najcudowniejszym facetem na świecie. Za niedługo mamy cudowny rok ze sobą. Cudowny rok pełen wspomnień i pięknych chwil spędzonych razem. A najlepsze w tym wszystkim jest to, że jak długo jesteśmy ze sobą tak ani razu się nie pokłóciliśmy. Nigdy. O nic. Może dla niektórych to nic takiego, ale dla mnie gdzie w towarzystwie co chwile słyszę, że ktoś tam się pokłócił ze swoim chłopakiem czy dziewczyną to chyba jakimś cudem jest żyć w zgodzie i bez kłótni. Wiadomo każdy czasem ma odmienne zdanie ale to da się inaczej załatwić niż się kłócić, Wystarczy usiąść i porozmawiać ze sobą, a najważniejsze jest to by umieć słuchać tej drugiej osoby, nie przerywać jej gdy mówi bo ma prawo do własnego zdania i trzeba również umieć iść ze sobą na kompromis. A nie sobie dogryzać i ciągle nawet o głupoty się kłócić. Ale to tylko taka małą namiastka tego co znajdziecie w najbliższych postach bo planuję napisać takiego posta odnośnie par itp. Więcej szczegółów wam nie zdradzę tylko po prostu zostańcie a sami się przekonacie co ciekawego szykuję do was. =) 

Jak narazie to tylko te 3 dni z lipca są dla mnie bardzo wyjątkowe, ale kto wie czy za kilka lat nie dojdzie tutaj tych dat jeszcze więcej =)

Tym też postem chciała bym wam życzyć udanych wakacji. Mam nadzieje, że jesteście zadowoleni z swoich wyników na świadectwie - ja bardzo. Pierwszy raz w życiu udało mi się osiągnąć tak wysoką średnią by móc mieć pasek na świadectwie. Nie ukrywam, że starałam się o niego już w zeszłym roku, ale niestety troszeczkę zabrakło jednak w tym roku się udało i z tego jestem bardzo dumna. Do końca życia nie zapomnę miny mojej mamy, która do końca nie wierzyła w to, że tak będzie, a jej wypowiedziane słowa " nie uwierzę do puki nie zobaczę" zmotywowały mnie do tego żeby w przedostatnim tygodniu szkoły gdzie prawie nikt już nie chodzi wziąć 5 przedmiotów w swoje ręce i pozaliczać co potrzebne by mieć wyższy stopień. No i takim oto sposobem (można powiedzieć,że ) po 2 latach starania w końcu mi się udało! Jestem z siebie dumna ! I to bardzo. Bo nigdy wcześniej nie myślałam o tym, że mogła bym tyle osiągnąć.




Ja Lipiec mam cały wolny a co najlepsze w tym wszystkim prawie że zero planów, po prostu czysty spontan. Według mnie tak będzie najlepiej. A wy? Jakie macie plany na wakacje? Piszcie w komentarzach ! :* Udanych wakacji kochani !  ♥

------------------------------------------------------------------------------------
TU MNIE ZNAJDZIESZ 
Snap : krol.nat
Instagram : krol_nat
Facebook Bloga : dominatt.blog
Mój Facebook : Natalia Gatnar
------------------------------------------------------------------------------------

Popularne posty